biiiiig booty bitheeeeezzzz.

hhhhhhhhhhhhhhhhey , i helgen va man med emma ellen erik hampe fredde amanda och basse.
i fredags sov man hos bästa ellen , och emma sov hos erik .
sen igår så skulle man sova hos emma , rkt kul
jag emma ellen hampe och erik va ute , så jag helt random hoppade på hampe sen erik .
sen gjorde emma och ellen samma sak .
riktigt kul , måste göras om .
idag har man bara softat .
nästa helg ska man sova hos emma med ellen erik och hampe .
och juste idag träffade man Melonie en stund .
sen åt jag och emma på highway .
sen gick vi hem till emma och badade .
men imorgon blire skola i fucking 5 dagar till . PALLA !
men efter skolan ska jag och emma t bc jag ska handla skor och  byxor och hårfärg .
sen ska vi dra och sola med erik och hampe .
men nu ska jag gå och kolla på film .
älskar er :*
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0