YAY!

hejhej , om 50 minuter ska jag möta Jojja vid Cartago :)
Igår sov Mathilda över till idag , hon gick till bussen vid halv 7  , saknar henne :/
har haft en sjukt najs helg med Mathilda , Lollo  och många andra :)
Fredags: sov jag hos Mathilda
Lördag: va jag på match sen sov jag hos Mathilda igen med Lollo
Söndag : sov Mathilda hos mig :)
justé , Mathildas mamma skulle köpa cigg på kinesen så va det fullt där inne , sen helt plötsligt blev alla helt stilla , sen blev dem rånade på alla sina 10:or i kinesen
sen i lördags åt vi kebeb , gott gott ,
men iallafall . snart ska jag till skolan :((
men Jonathan och Niclas kommer till skolan YAY :D
men nu ska jag på toa , sen ska jag sminka mig puss hej<3
// nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0