sluta nyss

hejhej<3
kom nyss hem från skolan , fast sluta 3 men jaja , snart ska jag äta kykling och ris gött gött. Idag skulle jag varigt med Ellen  , men jag ska till min farmor snart så det sket sig . men lite senare ska jag nog träffa Natalia älskling .
Imorgon är det studie-dag och jag kanske ska till Fannys skola (:
I helgen ska jag vara med Mathilda . vi ska vara hemma själva hos hennes pappa för hennes pappa ska iväg , det ska bli fett roligt . för när jag e med Mathilda ush , då blir allt det ''normala livet'' till KAOZ!
hahah fett kul men iallafall . typ nu ska jag plugga innan maten till biologi , BORING.
hahahah så jäävla kul det va idag på ''rasten'' med Ellen . hon hittade ett packe på marken , sen hon bara . dehär är ett packe som  är tomt , DET ÄR 2 CIGG I HHAAHAHAH YAYAYAYYAYA !
jag bara wft sen dog jag av flabb HAHAHAH !
men nu ska jag iaf plugga så byee bitchez!
//~NITCHAAL'-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0