HALLO:D

hejhej
nu: nu lyssnar jag på musik och fixar med min nya fb^^
men asså jag säger ahh nu ska jag städa men det blir inte av för jag pallar nte ^^
men JAG MÅSTE STÄDA
och jag har så jävla ont i mina lår jag kan fan inte gå -.-
asså jag lovar jag e död , helgen går så jävla snabbt -.-
vafan kan det inte va Måndag- Fredag ledigt , Fredag-Söndag skola?
palla ,  men nu ska jag iaf ränsa min data på lite bilder och sånt shit
asså jag vet inte vad som är rätt längre :/ , jag gillar en kille i 8:an men samtidigt vet jag inte ..
asså jag e sen jag vet , men jag typ lyssnar på Sofijah - älskling
hahah , jag älskar elekropop nu . den e as bra ^^
men nu ska jag iallafall va lite social
byee //nicole(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0