fkn damp!

Hellu , nu sitter jag och lyssnar på musik , har fede tradig , asså jag har damp på mitt rum och mitt hår !
mitt hår är i en fkn mittbena
och mitt rum är KAOZ!
och jag har utegångsförbud , fuckde
fast jag har bara de i 1 dag .
jag e seriöst cpe jag ÄLSKAR mitt ex , han är mitt liv :/
kan nte älska han , men jag gör de ://
typ nu ska jag tvätta min spegel för jag har skrivigt mitt namn över hela speglen och klotratt , efter ag har tvätta den ska jag skriva på den igen . sen ska jag sova
i helgen kanske jag ska sova hos fannys mormor med fannybanny<3
asså jag får cpedamp på msnbajset
men jaja nu ska jag städa mitt rum sen speglen sen läxorna sen sova
bye //nicolenilsson§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0