ELEKTROPOP och en massa sjuka minnen (y)

HAJJ(:
idag: ska jag kanske vara med emmiss eller så ska jag bara chilla är fett trött har bara sovigt i 9 timmar ,asså det är mycket för vissa men as lite för mig igår sov jag 12 timmar och va as trött .
Jag längtar till vintern som fan för det e så mysigt med snö och när man ser julstämningen och alla julstakar i fönsterna . Hahahahha , så roligt det va förra halloween , jag , Lollo , Mathilda och Danijela luffade på en bussstation i Arlöv, och innan dess va vi inne på kyrkogården och helt random börjar jag och Lollo snacka om habbo x)
men vi luffade på den bussstationen till typ 10 sen gick vi hem :)
asså förra året i vintras  ägde balle , jag kan berätta lite det va ju det med halloween .
men nu ska jag berätta en annan sak.
Jag , Lollo och Danijela skulle träffa Danijelas kille och hans kompis vid Netto .
När vi kmr till Netto står där 2 killar som hette Oliver och Mattias
efter det gick vi till Meddo Peddo
för det första så sitter Danijela och Oliver och snackar .
Lollo sitter och spelar snacke
och jag försökte ta Mattias mössa och det va as ballt :)
för typ 1 månad efter det så blev jag och Mattias tillsammans X)
en annan sak ska jag berätta nu
Jag , Lollo och Danijela skulle till ett Lomma - disco och vi va typ helt flummiga för vi gick till burlövs center i klackar skor när det va typ is och 1 meter snö ute för att handla lösögon-fransar
men Danijela kom inte in för hon va för gammal
så vi stack till Malmö och skulle träffa några killar som Danijela kände .
men när vi sitter på bussen ringer Oliver och frågar om vi ville komma hem till han för han och Lukke hade as tråkigt .
så vi tog en random buss till entré, där vi tog en annan buss till arlöv , och sen tog vi Lomma bussen.
när vi kom till Lomma mötte vi Oliver och Lukke , sen gick vi hem till Oliver och körde skp .
sen typ vid 12- halv 1 så körde Olivers pappa oss hem(:
rkt najs kväll (:
näst sista saken nu jao
Jag sov hos Lollo och vi fick för oss att smyga ut igenom hennes fönster och va ute i Arlöv typ 1 på natten (:
vi gick ut typ i 1 halv timme och bara luffade , sen gick vi hem för att vi frös och av hemma 1 halvtimme , sen skulle vi gå ut igen men vi lyckades inte för Lollos föreldrar märkte oss .
sen gick vi in till Lollo och dog av flabb HAHHAH .
Sista nu ftw (:
jag , Lollo och Mathilda va hemma hos thilda .
och vi ville träffa Tristan så vi gick ut mitt i natten i Genarp och skulle träffa dem , men liksom det e helt dött där och Tristan skulle gå och pissa och då står jag Lollo och Mathilda och Alexander kvar helt tysta .
Sen kommer Tristan springandes och skriker PEDDOBEAR!
jag och Mathilda och Lollo blev skit rädda och bara MEN TRISTANNNN!
sen gick vi hem till Alexander och alla låg i hans säg men Tristan bara JJAGG FÅR INTE PLATS JAG FÅR INTE PLATS !
men sen låg Tuva bredvid mig och Mathilda också ,
Lollo låg i Mathildas knä
Tristan låg i mitt knä
och Alex låg i Tuvas knä
och vi alla höll på att somna
ahhaha , sen vid 6 på morgonen så gick jag Mathilda Lollo och Tuva hem till Mathilda och sov
fast det va bara jag och Mathilda som sov X)
hahahah , där fick ni veta lite om mitt liv (:
bye /nicole(L)


Kommentarer
Postat av: Lollo jao

bara så du vet så sov jag på Thildis pattar å jag blev fan inte rädd när Tristan skrek peddobear fråga själv Thildis

2011-09-11 @ 16:31:17
URL: http://dinbejb.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0