BALLAST IDAO!

tjena (:
idag va det fucking ballast jag svär .
Jag , Sandra , Natalia och Hanna gick hem på rasten och fixade hos Hanna , sen kollade vi film . efter det cyklade jag och Sandra till Netto och handlade chocklad och Chips . sen gick vi t skolan , efter skolan så gick ja hem och åt och sånt , sen när jag går utan för Hannas hus så hör man Natalia skrika NICOLE !!!!! , och alla kommer ut och kramar mig , och därva osså 2 killa säger inte vilka för det e fittigt mot den ena , dem hade druckigt Öl ( killarna då) och den ena kille köpte 15 enery drickor  till oss för 150 kr , abo. Sen spydde den ena killen ner hela Hannas toalett och dog av flabb samtidigt .
det va fkn roligaste dagen
efter det gick vi ut och gjorde nått najs , sen kom Florin och Hamza och dem hade enery dricka och Florin köpte en 2 liters coca-cola till mig hanna natalia och Sandra
sen typ drack vi hälften sen sprutade allt annat ut från flaskhälvetet <3
men jaja nu ska jag göra läxor byyee

~NITCHAAL'-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0