är med bästa Fannybanny§

hejhej§
kom nyss hem från Fanny är med henne nu , det va riktigt roligt igår , va ute med Fanny Emilia Alexa och Natalia och Florin och Khaled , riktigt kul , jag och Fanny gick hem till henne vid 10 på kvällen till Burlövs Egnahem från byn , sen gick vi ut på Fannys parkering vid 11 till 12 med Öhlin , skit kul .
Idag skulle jag till Mathilda men mina föreldrar kunde inte köra mig och jag har inget busskort , så jag ska sova hos FannyBanny §
Ikväll ska vi också vara med Natalia Emilia och Florin kanske Khaled osså , fanvetjag
Sen ska vi ut igen med Öhlin §
men nu ska jag dusha , byebye
//~NITCHAAL'- och ~FANNYBANNY'-

Kommentarer
Postat av: anonym

hej, jag är en ny läsare och jag undrar hur gammal du äär ?

2011-09-24 @ 14:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0