kusinträff snart då (:

Hayyhayy , jag har inte kunnat blogga på länge för jag har haft fullt upp med skolan och sånt, men det ska väll ordna sig nu med bloggningen hoppas jag (:
just nu är jag hos min syster , riktigt kul , igår åt vi as mke snacks och drack dansk citron och sånt
idag blire kusinträff skit kul , ska äta tacos och sånt
hela tjocka feta danska skäkten yay
dagens outfit är svarta höga midje jeans , svart linne och H tröjan
asså jag har inte sminkat mig på aslänge , så det känns ovant att ha smink nu ,
snart kommer bästa kusin hit , Elisabeth
saknar henne as mke , hon e rkt rolig
men nu ska jag fixa mitt hår och lite sånt puss hej
//nicolenilssonwithlock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0