tjena:)

hejhej , igår sov jag över med Mathilda ocg Lollo , det va as kul
idag va man med emma ,och jag skulle egentligen sova där men hennes pappa blev sjuk och fick maginfluensa
men iaf , ´vi va i Malmö AS länge mina ben höll på att ramla av, och det va typ 24 stycken männ/killar som raggade på mig och emma xd
och jag och emma fick damp för först träffade vi Adel och Victor , sen skulle vi träffa Aymen men han kunde nte , så ville Kim träffas oss det va kaoz , och innan dess va vi med Melonie och Ellen , sen lite senare va vi med Michelle och Alicia och Hampus och Johan ,helt sjuk dag förfan , vi va i Malmö till typ 1 på natten :)
jag e iaf as trött så jag ska dejta kudden nu puss hej <3
//nicolenilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0