övertrött..

hejhej , idag va man först med Natalia Sandra Michelle Hampus Khaled Alicia och Florin , sen drog man hem och åt sen gick jag ut med Alicia Michelle Khaled och Florin och Sandra , senare på kvällen träffade jag och Sandra och Alicia , Emma klämma , det va rätt chill dag, men typ jag måste lägg mig tidigt idag jag håller på att dö på mornarna och  jag bor typ 100 meter från skolan det tar 3 min att gå t skolan och + jag gick upp tjugo i 8 idag och jag skulle möta natalia vid cartago tio  i åtta så jag hann inte äta frukost så jag va as hungig hela dagen sen fick jag damp på en kille i 8:an , han kallar mig hora och fitta sen idag kollade han på mig och smilade och sånt , jag får spel på han ..
men allafall jag ska försöka glömma detta skitet nu .
och det värsta är att han bor liksom typ granne med en av mina bästakompisar .
men fuck detta nu ..¨
men nu ska jag iallafall dra och sitta vid datan lite mer sen ska jag lägga mig .
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0