ny blogg :D

hejhej <3
detta är min typ 5 blogg xD men Mathilda fixade min design
men ja , jag heter Nicole Nilsson
jag bor utanför malmö
jag är 12
min favoritfärg är rosa , svart ,vit och lila
jag går på Vårboskolan
asså jag pallar inte svara på massa skit frågor
men ja , idag va jag med Lollo sen kom Emma Linda å Gloria
men aasså jag skapade bara en ny blogg för Lollo skull
oh nu skypar jag med Mathilda och Robin
och nu måste jag säga en sak som jag hatar ... -.-
min jävla mobil fucking hatar xperia x8
oh nu snackar jag med Bengtsson
och hans kusin lipar för att vi inte är tillsammans -.-
ska iaf städa rummet snart :D
det är stööööööööööööööööööökigt :/
men nu ska jag kolla hur fan man gör en jävla bakgrund på blogg.se
innan jag städar mitt rum :)
aja jag bloggar mer sen puss puss
//nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0