hejjsan ;)

hejsan svejsan <3 igår sova jag och Mathilda och Julia i tält  , men det började rengna så vi gick in .. men idag ska iallafall jag och Mathilda sova hos mig :D kuligtkuligt .och vi ska ba ta det lungt . och nu ska Mathilda och Tuva sjunga kareoke eller hur det nu stavas ..  juste igår gjorde jag och Julia och Mathilda en sovsäck att ett påslakan xD , sen dansade vi spindel låten eller va det nu heter . Och sen ska vi nog till burlövs center och handla Comviq och godis , gott gott . Sen Kommer Lollo till miiig :D HAHAHAHAHHAHA!! nu skakar mathilda på rööövva :D
hahahahahhaha oojjj , ska jag sjunga , härre jävlar mathilda <3
saknar killen rkt mke nu :( <3
Mathilda saknar kille rkt mke nu :(<3
Igår Sprayade jag deo i hela tälten så man inte kunde andas :D
sen försökte jag hoppa ner i Mathildas byxor :D
Juste Mathilda ska göra en ny header till mig :)
men iallfall ska ni få sen en bild på mig när jag va WB Fjortis :s
//nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0