Detta är till Mathilda Olsson ..

vi har känt varandra i snart 8 år . Vi lekte när vi var yngre som om inget hade hänt .
sen växte vi upp och alla bråk började , och jag visste att en dag skulle jag förlora dig på mitt bitchiga beteende , men inte att det skulle bli dag :'( , jag LOVAR på heder och samvete eller hur det stavas , att om jag inte ändrar på mitt bitchiga beteende , så kommer jag hänga mig , utan dig och Lollo har jag ingen anledning att leva ..
vi har underbara minnen som aldrig kommer försvinna i mitt  huvud .
jag vill att det ska vara vi hand i hand livet ut igenom eld och vatten
du betyder mest i världen . ingen och inget kan ändra på det , det svär jag på .
vill du god ta min ursäkt ?
och jag vill bara att du ska veta att jag
älskar dig !!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0