cha cha bloggen xD

hejhej , nu sitter jag  här med Lollo , och vi har skit ballt. Vi va på bc innan , och hhaaandlade , sen åt vi kalops goot
och på bc köpte jag ett Linne från Gina , sen köpte jag ett pennskrin där det står , Crazy
och pennor och ett block och suddigummi. sen stack vi hem , frö det började regna , men det va skit varmt ute . btw det är inga roligt inne på skype ;/ nu e lollo avis på  min barndoms kompis http://fieez.devote.se/ för hon har Ulrik Munters Aotugraf .
imorgon ska jag vara med Lollo .. igen , vi får se vad vi hittar på , det blir säkert nått kul :)
kom med önskemäl om vad jag ska blogga om , och om jag ska göra video inlägg :)
men måste ladda ner YouCam ..
men ajja jag bloggar mer sen
TTYL <3
//nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0