nyss bakat

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejsan :)idag har jag och Mathilda bakat .det blev kanelbullar mums , mitt rosa och lila strössel blev beige , idag /inatt badade vi typ vid 2 på natten najs , efter vvi har gräddat dem ska vi BADA IGEN , sen  blire att träffa tuva och sam , fint besök från england ja , det blire goooooooooooood mat osså , en riktigt najs dag asåå, och för er som undrar var mathilda bor ,  bor hon granne med mig i Arlöv ,sen bor hennes pappa i Genarp;)asså jag får damp ! jag måste sitta på ett fucking tåg i ett jääääävla dyng i vinter för jag ska t norrland och träffa min farfar :)
men det ska välll bli kul , just nu sitter älskade Johanna på flyget till Turkiet , najs för henne jao -
men jaja ,jag bloggar ,mer sen

//nicole

GAMMAL BILD PÅ MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0