hejsssan :)

hejhej allihopa , idag va jag först med Mathilda ju , sen när jag kom hem så va jag med lollo babe. vi typ gick runt och snackade . och lite sånt :)
asså jag kan inte sluta tänka på han . kan inte säga vem för sen vet alla i arlöv och lomma och alla andra de , och det vill inte jag
idag bakade jag Chockladbollar , dem är goda :)
hahah papa fick blanda skiten med händerna för jag har fobi för att röra smör ussh
nu kollar jag på DAG-OTTO !!!
jag abar älskar dag-otto
omfg juste , jag och mathilda är bara för galna , vi dansade t typ 15 låtar i cam för Mathias hahah det va fett roligt , men nu måste jag gå och byta om byye
//nicolenilsson
dwight stifler (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0