hejsansvejsan (L)

hejhej , idag va jag ju i nya skolan (vårboskolan)rkt najs ,omfg imorgon skulla jag egentligen gå till kvart i 4 men typ NO:n blev inställd ^^ najs vafan :)  men vi ska ha idrott -.- men iallafall ,omg fucking ballt idag typ när alla va i lektion utom min klass och min parralellklass 6b så kommer Raffe ( Rafael Ortega) och snackar med sig själv och bara eeyy kolla inte det är privat , och sen flabbar han , och vi flabbar sönder oss, han lät som en jävla bög rent ut sagt , asså vår mento kristoffer är fan bäst! han äger fan , juste Lollo ska få skadestånd för att hon blev misshandlad (y) tummen upp på dt:) ,  juste , nån har klottrat sönder natalias skåp men mitt skåp äger balle men iallafall ska jag ta fram kläder och fixa lite med min loggbok så vi hörs !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0