godkväll :)

hejhej , nu lyssnar jag på en rkt bra låt , jag kan länka den .
men iallafall , innan bakade jag kladdkaka . jag jag har varigt med Lotta idag:)
asså omg , jag drömde om mitt ex inatt :s ,imorgon . ska jag förbereda till skolan för vi börjar på torsdag :)
btw låten handlar om Justin Bieber , jag älskar Justin bieber med låten äger fett för det sätter sig på huvudet.
haha ,asså min kompis Nicole är ba för rolig hon ba asså omg , jag har växt 1 cm på hela lovet :D
haha men asså omg , jag finns på google med typ 30 bilder :o
sök på : eelsklingh ska ni se :D
och juste , jag satte maten i halsen innan när jag fick höra min ''kompis'' sjunga HAHHAHAHA!!
jag dör av flabb .
juste låten är ------------->
http://www.youtube.com/watch?v=7JDnxC3Y30o&feature=mr_meh&list=WL1AC3F7A1B27637C2&index=54&playnext=0
men nu måste jag va lite social men mina föreldrar :9
bye
//nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0