fett najs igår.

hejhej,igår var det fett najs ,vi var först på malmöfestivalen,sen gick vi rkt mke sen kom vi till värnhem och det va såna killar typ 11 st dem ba mathilda mathilda och vi hörde inte så demm skrev över hela värnhem OLSSON!! , vi bara förjade as garva :D , sen stack vi och luffa lite och stack till folkets park, sen var vi vid bussen och där va såna pedofiler (asså mörkhyade) och kollade in oss xD , rkt läskigt , sen stack vi till malmöfestivalen igen ^^ , där va en sån konsert och typ en 60 årig tant ståg och skakade loss HAHAHAH! , sen hade vi as ballt utanför hilton-hotel ^^ , dog av flabb . sen skulle vi typ ta tåget hem vid 11 , så när vi skulle ner i city tunnlen i malmö så va dt såna killar ba eyy tjejer kom , vi ba iggade , sen dem va JAG ÄLSKAR ER !! KOM ! , dem va typ 13-14 , så dt va ett minne för livet ^^,sen gick vi över hela burlövs centers parering , det va helt dött , sen hörde vi helt random , när hon tanten på tågstationen snacka och vi va inte alls nära tågstationen hahaha :D <3,jag och mathilda och  lollo så en rkt söt kille på tåget omg jag dör så söt ^^, men iallfall kom vi hem vid halv 12 ;) , bästa dage ever , älskar er ! <3
imorgon blire tråk skolan :(( men sånt e livet , ballast på rasterna , och ibland på lektionen för jag  helt random dör av flabb ;) , men jaja nu ska jag till mathilda puss hej :)
//nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0