everytime we touch

hallo allihopa :D jag är förvirrad :o jag gillar inte Justin Bieber så mke länge , jag gillar han men inte lika mke , jag gillar Dwight Stifler :D sån sexbomb mannen ! just nu lyssnar jag på ja voilm balkan , rkt najs låt  asså jag kan inte fatta att vi börjar skolan om 1 vecka :o
och det är Malmö festivalen om 8 dagar :o
asså jag verkligen HATAR players , man  blir bara sårad gång på gång.
till helgen ska jag till Mathilda :D saknar min lilla babe <3
nu ska jag nog måla naglarna xD
har inget annat att göra . så det blir nog dt
killen är en ängel utan vingar <3
men iallafall efter jag har målat naglarna ska jag kolla på american pie :D
ses bitcheez
//nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0